21 Haziran 2014 Cumartesi

Cumartesi Sabahı Maç Yayını Canlı RetroN 5


treaming video oyunları internet üzerinden canlı nispeten yeni bir şey, ama video oyunları için yaklaşık edilmiş yüzlerce (abartı) yıl. Hyperkin Android destekli RetroN 5 konsol oyunları oynar on büyük konsollar. Nasıl? İzle.

Oyun Hileleri Ben başlamadan önce, ben şunu da söylemeliyim ki ben bu akış planlaması, tüm hafta, bu nedenle bu sabah uyandığımda haber ve bizim okuyucu-çalıştır site olmuştu akış RetroN dün gece, ben biraz şaşırdım. Ben atılmış olabilir şeyler ve çiğnendi.


Sonra farkettim ki eski oyunlar binlerce vardır orada şansını üst üste edildi ince, bu yüzden onunla gitmeye karar verdi, yerine yedekleme planı meğer benim. Bilmek istemiyorum yedekleme planı, ne benim.

Türkçe Yama Şimdiye kadar zamanımı çok zevk aldım RetroN 5. Ben bir sürü insan biliyorum verdi guff esasen için bir platform Android emülatörü ile fiziksel kartuş arabirimleri, ama fikir gibi ben ve diğer ayarlar sekmesinde layerlı benim için klasik oyunlar gibi hissetmeden kirli bir korsan. Üstelik HDMI, bu yüzden ondan olabilir akışı olmadan büyük bir zorluk.


Ben büyük bir hayranı değilim kablosuz kumanda, ama var bu yüzden çiftleri NES, SNES Genesis ve denetleyici bağlantı noktaları.

Save Dosyaları Bu RetroN oyun oynayan 5 aşağıdaki sistemlerden: NES, SNES, Famicon, Super Famicom,Sega Genesis, Sega Master System, Game Boy, Game Boy Color ve gameboy Advance. Ne kadar iyi oyun mu onları? İzle!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder