17 Kasım 2013 Pazar

Age of Empires II HD The Forgotten- torrent indir


1.20 GB
Torrent olarak BURADAN.DOWNLOAD indiriniz


 hd olmayanına göre müzikleri değişmiş, biraz fazla mistik olmuş, bir de tarlalara ekin ektiğinde daha belirgin bir mısır görülüyor, denizi de daha gerçekçi olmuş. onun dışında ben rengicide de oynadığım için genelde, ondan mıdır nedi pek keşfedemedim diğer yeniliklerini varsa da.
popülasyon da 500 e çıkartılmış bunu da sevdim.

yıllardır oynamaktan bıkmadığım ve gerçekten de çok sevdiğim güzel oyunuma hoş bir yenilik eklenmiş. ellerine sağlık yapanların.

-----------------------------------------
yılların age of oyuncusu derdim kendime, ilk çıktığı günden beri aralıklarla oynardım. şu steam'den alıpta ilk defa multiplayera girince feleğim şaştı.campaignleri bitirerek oyun öğrenilmiyormuş. meğersem millet oyunu ezberlemiş çok pis koyuyorlar nasıl ağrıma gidiyor. yenile yenile biraz geliştirdim kendimi genelde nooblarla takılırken yen-yenil 1600 puanın 10 yukarısı 10 aşağısı dengede devam etmekteydim. ta ki şu son haftaya kadar. arkadaş girdiğim her oyunda benim takım mal mı çıkar anlamadım gitti. 3vs3 başlıyoruz 2.dakika da tak benim takımdan biri oyundan düşüyor. 3vs2 'ye kalınca da oyunun profesyoneli değilim ki şansım olsun. en kötüsü de 2.7 patchi çıktığında 2 günde 5-6 defa oyun düştü bana eksi puan yazdı nalet olası pislik
-------------------------------------------------------
hd olmanın mantıksızları gidermeyeceğini gösteren oyundur. az oynamadık, severdik tabi ama kılıçla binayı ateşe vermeden tutun, çiftçiye kurt saldırınca hala odun kesmeye devam etmesi, obez kralın cavalrylerden hızlı koşmasına kadar aslında mantıksızlıklarla dolu olan oyundur aynı zamanda ama efsanedir orası ayrı.
------------------------
1998-200 yılları arasındaki efsanevi internet cafe dönemlerinde, kendisini 1 saat oynamak için 3 saat sıra bekleyen bir nesil yetiştirmiştir geçmişte; bir çok bilgisayar kullanıcısı için heroes of might and magic 3 ile birlikte gelmiş geçmiş en efsanevi bilgisayar oyunudur. senin elinde aradan yıllar geçmesine rağmen insanların unutamayıp hala oynadığı, fanlarının uğruna yeni haritalar, campaign'ler ve patchler yaptığı bir oyun varsa eğer sadece görüntüyü düzeltip piyasaya sürmeyeceksin arkadaş. şu oyuna bir sürü yeni campaign eklesen, total war gibi bir çok hikaye koysan, piyasaya sürmeden bir kaç deneme yapsan da hayranların lagla boğuşmasa ?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder